piątek, 1 października 2010

Baguette Me Not!

Moja ukochana koralowa czerwień. Nie znam piękniejszego koralika, a kilka przetestowałam ;)
Baguette Me Not to typowa koralowa czerwień - nie pomarańcz, nie róż - czerwień. Kupiłam ją trochę przypadkiem, na swatchach w internecie mi się nie podobała. Ale kiedy pomalowałam nią pierwszy raz paznokcie to od razu była big love aż po grób. Bo, nieskromnie mówiąc ;), Bagietka na mnie wygląda pięknie. Nie marchewka, nie zupa pomidorowa, nie ceglasta czerwień - tylko przecudny odcień prawdziwego korala. Bagietka jest bardzo komplementogenna. Zawsze, kiedy mam ją na paznokciach, słyszę miłe komplementy, które wywołują zaróżowienie mojej twarzy :D

One of the prettiest coral-ish red shades ever. I don't know prettiest one. Baguette Me Not is one of a kind. No orange, no pink - beautiful coral red. PERFECT. And on my nails, oh my, it looks soooooo pretty (no, I'm not a modest person :P). 



5 komentarze:

lee_la pisze...

przesliczny :D :)

brybra pisze...

miałam wątpliwości co do tego lakieru, teraz wiem, że muszę go mieć *_*

Lily pisze...

lee_la dzięki :)

saya żeby potem nie było na mnie, jak na Tobie Bagietka będzie marchewkowa albo ceglasta ;)

Nola pisze...

A mnie dalej nie rusza :]

Lily pisze...

Bo to nie Twoja czerwień :D

Prześlij komentarz