sobota, 6 listopada 2010

NOTD: Dżi Aj Dżejn

Piękna zieleń. Taka trochę w stylu Khaki Vert Chanela. Kremowa, chłodna, lekko oliwkowa a bardzo khaki. Śliczna. Nietypowa. Niespotykana. Jeśli spotkacie gdzieś w sklepach lakiery Colour Alike (w Krakowie jest kilka miejsc, gdzie te lakiery są sprzedawane, m.in. sklepik na pętli w Borku Fałęckim; drogeria przy Czarnowiejskiej, obok wypożyczalni video; drogeria w Galerii Krakowskiej; sklep w przejściu pod Lubiczem) to przyjrzyjcie się bliżej kolorom - bo są świetne. CA ma w swojej gamie kilka ślicznych mauve, letnia kolekcja limitowana też była udana i jeszcze gdzieniegdzie można ją spotkać :)
Aplikacja była bezproblemowa. Przy ogromnej staranności można położyć jedną warstwę, ale przy dwóch widać całe piękno tego lakieru :))) Pędzelek wygodny, konsystencja też.



16 komentarze:

carambolay pisze...

niesamowity kolor!

Ania pisze...

Jak ja bym chciała w końcu wypróbować te lakiery, ale nigdzie nie mogę na nie trafić w Poznaniu. :( Kolor wygląda świetnie.

Lily pisze...

Aniu zawsze możesz zamówić je ze strony Barbry :) W sklepie internetowym kosztują 8 złotych, więc przy kilku sztukach plus przesyłka cena wychodzi jak w sklepie stacjonarnym :)))

sabbatha pisze...

niach niach, ślicznot co nie?:>

Nola pisze...

Piękniasty. Tyle osób go u mnie skomplementowało, że aż byłam w szoku ;)

Lily pisze...

Powiem szczerze, że nie sądziłam że on taki ładny :) A już na pewno nie myślałam, że tak pięknie będzie na mnie wyglądać :D

xDOMINIKAx3 pisze...

Kolor przepiękny. :)
***
Dodałam Cię do linków na moim blogu. Dopiero zaczęłam go prowadzić, więc byłabym bardzo wdzięczna, gdybyś go odwiedziła.
http://xdominikax3.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Super kolor! Gdzie się zaopatrujesz w lakiery tej firmy?

Koklecik pisze...

Piękny kolorek! Idealny na tą porę!
Zapraszam na www.koklecik.blogspot.com

edtt pisze...

a jak wytrzymałość tych lakierów? :)

Lily pisze...

Anonimie w notce napisałam, gdzie można znaleźć te lakiery w Krakowie. Poza tym strona internetowa Barbry (http://www.colouralike.pl/) :)

Jak z wytrzymałością to nie wiem, bo pierwszy raz pomalowałam paznokcie wczoraj. Dzisiaj jest nadal bez skazy ;)

Shpilka pisze...

zupełnie nie mój kolor, ale właśnie jest tak nie spotykany, że aż do niego ciągnie! :) cudny! z safari mi się kojarzy :D

justkax3 pisze...

Przepiękny kolor ! :) jaki koszt takiego lakieru? :)

Moniak pisze...

Ta firma jest super jeśli chodzi o lakiery :)

Pilar pisze...

Będę jedyną osobą chyba która uważa,że ten lakier jest brzydki :D Bo jest. Brzydal po prostu :]

kleopatre pisze...

Gdzie w Galerii Krakowskiej można dostać te lakiery?

Prześlij komentarz