czwartek, 11 listopada 2010

Prezent od KOBO :)



Za umieszczenie na facebooku zdjęcia paznokci pomalowanych lakierem KOBO dostałam tusz i pigment :D Żadnego kosmetyku jeszcze nie testowałam ale już mogę napisać, że z tuszem to się chyba polubimy, bo ma fajną, gęstą silikonową szczotę. Zobaczę jeszcze jak z konsystencją, chociaż jeżeli szczotka jest fajna to konsystencja ma dla mnie mniejsze znaczenie.



Pigment w kolorze Violet Blush (501) to biały proszek opalizujący na różowy fiolet. Pigment ten będzie dobry do rozświetlania łuku brwiowego albo w formie rozświetlacza na policzki. Spróbuję go też zmieszać z bezbarwnym lakierem do paznokci :D



Ze swojej strony bardzo KOBO professional dziękuję :) Kosmetyki zużyję z przyjemnością :D

8 komentarze:

Patsy pisze...

Ta firma zapowiada się dobrze, ale jeszcze nie ma jej w mojej "Naturze" :)

maus pisze...

pigment wyglada ciekawie :)

xDOMINIKAx3 pisze...

Pigment jest śliczny. :) Daj znać jak Ci się będzie sprawował. Ogólnie Kobo mnie nęci od jakiegoś czasu. :P

Anonimowy pisze...

Hej, też dostałam od nich te kosmetyki :)
Uprzedzam, że tusz jest strasznie gęsty i taki jakby "suchy", ale zgadzam się - szczoteczka świetna.

Dzięki za pomysł na pigment (zmieszać z lakierem), sama bym na coś takiego nie wpadła, czekam na efekt na zdjęciach :D

Lily pisze...

Ja bardzo lubię suche tusze, te mokre brudzą mi powiekę przy malowaniu :) Dzisiaj mam dzień bez makijażu więc testować będę dopiero jutro :D

sabbatha pisze...

a podziekowania dla mnie hę?:P

Lily pisze...

mua :* za to prowadzenie mnie przez fejsbuka :D

Ew. pisze...

ciekawe, jak to z tym KOBO będzie ^^
zapowiada się dobrze :)
nie jestem tylko pewna, czy w mojej zacofanej naturze już go wprowadzili :)
muszę się wybrać

Prześlij komentarz