środa, 17 listopada 2010

Dzisiejsze zakupy czyli puść babę samą na sklepy...

Z założenia miał to być szybki wypad do Douglasa, więc z rana nawet się nie przebrałam i pomaszerowałam do galerii w dresach (mina pani douglażanki gdy taka wparowałam do tej jakże zacnej jaskini rozpusty - bezcenna, pani D. chyba padła na zawał, zachowywała się tak, jakby w życiu dresu nie widziała, myślałam, że mnie wyprosi :D na co ja przybrałam bitch face'a z mina 'try me, you bitch' :D). W Dougim dzisiaj akurat nie kupiłam nic (spisikałam się tylko Womanity i myślałam, że zejdę na migrenę, mdłości i słabość - Mugler dał czadu tym zapachem, jak babcie kocham...) ale za to narobiłam małżowi obciachy w H&M. Dlaczego? Odpowiedź na poniższych zdjęciach:


Betty Boop jest obłędna :D Całość - buteleczka, zakrętka, kolor, Betty na przedzie. No zakochałam się.  Jestem wielką fanką Betty i ten lakier mnie uwiódł. Kolor to mocna, metaliczna fuksja o wdzięcznej nazwie Pink Wink :D


Tę Kiciusię tez kocham :D Na starość dziecinnieję, H&M ma też niesamowite Hello Kitty'owe kapciuszki, któe oczywiście chciałam kupić ale mąż zrobił minę i spytał 'how the fuck old are you? five?'. Na co ja zrobiłam swojego sztandarowego pouta i odpowiedziała 'twenty FIVE' :D Ale z kapciuszków nic nie wyszło, jutro po nie wrócę. Sama :D A póki co mam lakierek o przewdzięcznej nazwie Kitty Queen. Kolor tej słodyczy to fuksja z drobinkami, mrau :D


Poza tym mam cztery z pięciu metaliksów (od lewej: Iron Goddes, Copper Rulez!, Nothing Else Metals, Metal Battle i magnesik pod nimi):


Tu metalowe szmineczki (Metal Battle, Steel Me i Iron Goddess):


Oraz niedobitki czyli Highwaist Pink i naklejki na paznokcie:


Tylem nakupcyła w ostatnich dniach. A z metalówki dzisiaj to już niedobitki były, pani kasjerka w douglasie powiedziała, że się baby rzuciły na lakiery jak głupie :D

15 komentarze:

Urban pisze...

Te dwa srodkowe kolory lakierow z Essence sa boskie !!! Miziaj pazury i wstawiaj rezultaty!

A tak swoja droga, Ty chyba bedziesz musiala wynajac osobny samolot dostawczy, zeby przeprowadzic ta swoja kolekcje :P

Lily pisze...

Słocze jutro :D

A pisałam też, że większość mojego inwentarza zostaje tutaj ;) Nie jedzie się z drewnem w las, chociaż Essence i Catrice to mi szkoda będzie ;(

Anonimowy pisze...

Jak mi się podoba Twój styl pisania :D. Mam pytanie, jak na ustach prezentują się te pomadki?

MizzVintage pisze...

ależ to obrazowo opisałaś, całą scenkę miałam przed oczami:D Widziałaś halloweenowy filmik kandee johnson z betty? mistrzostwo! btw dokąd się wybierasz? ;P

cammie pisze...

Właśnie, dokąd? :D
Różowe urocze, warto kupić dla samych buteleczek ;)

Lily pisze...

A za wielką kałużę :)))

Patt póki co testowałam czarną, jest fajoska :D Mam ciemne usta i ona tak je śmiesznie przyciemnia i przysiwia. Żaden efekt emo czy coś :D

MizzV nie widziałam, ale obejrzę :D Bo ja Betty lover jezde :D

maus pisze...

o widze, ze nie tylko ja dzis szalalam :)) Betty Boop mi sie spodobala... nie moj kolor... ale ten lakier do mnie przemawia :))

Lily pisze...

Hehe, zakupowy dzień :D Z Betty był jeszcze czarny,a le ja dzisiaj nie miałam emo humoru by taki zakupić :D Ale buteleczka jest śliiiiiiiczna *.*

masterofalchemy pisze...

aaa ta kolekcja metallics *__*
liczyłam, że u mnie w naturze też się pojawi a tutaj patrzę, że jest return to paradise, to się troszkę zawiodłam... : P

Lily pisze...

No bo Metalika jest tylko w Douglasach ;)

Nola pisze...

Lol, rządzisz :D

isa pisze...

Urocze te buteleczki :)
A ta ciemnoszara szminka musi nieźle wyglądać na ustach :D

Shpilka pisze...

Łoooho te lakierki h&m są przesłodkie <3 ja na dziale dziecięcym często bywam więc Twoja historia znana mi jest z autopsji haha :)
jestem ciekawa efektu szminek :>

Iwetto pisze...

Sie nie dziwie, że baby rzuciły sie na lakiery XD Ja z tej limitki potrzebuję tylko, dosłownie TYLKO pędzelek do linera ;) Jutro będę szukać, więc się modlę ;P Bamboszy z Kicią nie mam, ale mam mega różowe XD Poprawiają mi nastrój po całym dniu, więc nie zastanawiaj się i kupuj ciapciochy!!!

xDOMINIKAx3 pisze...

Mi się niesamowicie podoba ten różowawy z Essence. :P

Prześlij komentarz