niedziela, 7 listopada 2010

Wycieczkowy szał.

Walizka spakowana, iPod uaktualniony, portfel odpowiednio wypchany obcą walutą, paznokcie pomalowane - mogę chyba ruszać w drogę :)
Wybywam na kilka dni. Na wycieczkę. Do Lwowa. Mam nadzieję spędzić tam magiczne trzy bądź cztery dni. Mam zamiar przywieźć mnóstwo pamiątek. I mam ochotę poczuć się, choć przez chwilę, Lwowianką. Nie chcę być zwykłą turystką, chce zobaczyć Miasto Lwa tak, jak widzą go jego mieszkańcy. I mam nadzieję, że to mi się uda :)

A teraz powróćmy do rzeczy prozaicznych - wiecie, jaki miałam kłopot z wyborem koloru lakieru? :D Przede wszystkim chciałam, by był trwały. I ładny, ale to chyba oczywiste. Miał być Metro Chic, ale po noszeniu go przez prawie tydzień mam go chyba trochę dość ;) Więc jest nasz pseudo Paradoxal :) Jak nie wytrwa 4 dni to nic, mam w kosmetyczce, na wszelki wypadek, inny lakier. I płatki nasączone zmywaczem. I Seche Vite w maciupciej butelczynie. Tak, zawsze jestem przygotowana :D

Weekendowy Szał. Piękny bury fiolet. Czy to faktycznie kopia Paradoxala? Bazę mają identyczną, to fakt. Jednak shimmer Paradoxala jest bardziej widoczny, bo ten w CA to delikatesik. Ale tak, można powiedzieć, że 441 to kopia, dobra kopia Chanela.


P.S. Wiem, że pierwsze zdjęcie lekko nieostre jest, ale kolor bazy jest na nim oddany najlepiej :)



10 komentarze:

MizzVintage pisze...

Śliczny kolor, muszę sobie zamówić ten lakier:))) Udanej wycieczki!:)

Patsy pisze...

Bardzo ciekawy kolorek :D

Koklecik pisze...

Udanej wycieczki :)! A kolorek śliczny :D
www.koklecik.blogspot.com

maus pisze...

kolorek fajny :) ... udanej wycieczki...

Anonimowy pisze...

miłej wycieczki :)
saya

Anonimowy pisze...

Lily,

chciałam Cię tylko ostrzec, że ktoś na allegro użył Twojego zdjęcia (i nie tylko) w swojej aukcji Essie Mint Candy Apple:

http://allegro.pl/mietowy-mint-lakier-do-paznokci-essie-apple-candy-i1309423647.html

Pozdrawiam i milej wycieczki (zazdroszcz, nigdy nie byłam we Lwowie, a chciałabym),
Chomiczka

Wolę prosto! pisze...

miłej wycieczki :)
lakier super, kolor przepiękny :)

A. pisze...

kolor lakieru bardzo fajny :)

xDOMINIKAx3 pisze...

Bardzo ładny ten kolor - w sam raz na jesień.

Ania pisze...

Też go kupiłam już :) (w Krakowie jest na dole w drogerii, w Krakowskiej). Ale jeszcze nie zdążyłam użyć, bo wieczorem wyjeżdżałam. Planuję test w przyszłym tygodniu :)

Prześlij komentarz