czwartek, 18 listopada 2010

Essence Metallics LE - swatches.

Wrzucę wszystkie zdjęcia w jednego posta, jest tego w ciul i jeszcze trochę ;)

Więc Metallics. Kolekcja, do której podchodziłam raczej nieufnie, lakiery nie zachwycają chociaż są tak zwane perełki. Taką perełką jest zdecydowanie Copper Rulez!, ale na niego przyjdzie czas. Przejdźmy do zdjęć :)

1. Iron Goddess:




Niby to frost ale nie do końca, chociaż właśnie daje efekt takiego zmrożonego paznokcia. Ma takie śmieszne mini drobinki, coś jak kurz, śmiesznie to wygląda. To jedyny lakier na którym próbowałam magnetycznych właściwości płytki, ale jak widać nic z tego nie wyszło :D

2. Copper Rulez!:




Najfajnniejszy z całej serii :D Przypomina mi Shimmery Chic OPI (którego na oczy nie widziałam,a le ze zdjęć to są podobne :D). Stare złoto z takimi fajnymi drobinkami, ni to brokat ni flejksy. Fajnie się prezentuje, gorzej ze zmywaniem ;)

3. Nothing Else Metals:




Typowy frost. Starałam się nim ładnie pomalować, nie wiem czy mi wyszło :D Jego kolor to wyblakła oliwka z ciutką srebra. Najbrzydszy z całej serii.

4. Metal Battle:




Lakierowy bliźniak czarnego lakieru z Denim Wanted!. Różnią się tym, że Metallics jest mniej czarny niż DW!. Jedyny nie-metalowy lakier, na nim wzorków wyczarować się nie da. Czarny z shimmerem, ot cała filozofija ;)

Podsumowując - przyjemne lakiery ale żadnego must have wśród nich nie ma :)

10 komentarze:

Patsy pisze...

Mi się ten ostatni podoba ^^a jak z trwałością tych lakierów?

Shpilka pisze...

No rewelacji nie ma ;) jakoś ta limitowanka nie przypadła mi do gustu :) może i dobrze... :P

MARTA pisze...

Nr.3 moj faworyt :)

Kamila JK pisze...

Kolory faktycznie nic szczególnego

Urban pisze...

Piknie piknie ... ten co sie Tobie kojarzy z OPI mi sie kojarzy z Diorem (Gold?) Nugget czy jakos tak. Ten czarny fajny. Ten pierwszy tez mi sie podoba. W sumie wszystkie mi sie podobaja oprocz tego trzeciego. A jak z trwaloscia tych lakierow?

Lily pisze...

Urbankowa ja wyznacznikiem trwałości być nie mogę, bo zwykle lakier zmywam codziennie ;) Ale przypuszczam, że na bazie i z topem to tak do trzech, czterech dni wytrzymają ;)

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Spróbuj zmatowić Nothing Else Metals, może się przekonasz, ja jestem zachwycona efektem. Chociaż i bez tego mi się podoba, jest taki... metalowy:D

Iwetto pisze...

eeee tam, nie przemawiają do mnie ;P Ja mam faze na matowce ;)

xDOMINIKAx3 pisze...

Mi się najbardziej nr 2 i 4 podobają. :)

Prześlij komentarz