sobota, 20 listopada 2010

A to wszystko przez Urban Warrior...

No tak. Po tym jak przeczytałam na blogu The Urban State of Mind (zajrzyjcie, nie pożałujecie :)) o tym, jak Urbankowa testowała paski na nos we mnie też obudził się mały testowacz z diabelskimi różkami na czubku łepetynki. Testowacz siedział na moim lewym ramieniu i szeptał wciąż do ucha, by spróbować. Moje doświadczenia z tego typu produktami nie są najlepsze. Jakoś w wakacje przykleiłam sobie cudo tego typu na nos i zdarłam płatek razem ze skórą, przez miesiąc wyglądałam jak Rudolf the renifer i takie tam sprawy.

Ale raz kozie śmierć, weekend i tak spędzam w czterech ścianach domu rodzinnego, postanowiłam w piątkowy wieczór przykleić to i owo na nochalek. W czeluściach szuflady mojej znalazłam dwa rodzaje płatków. Jedne koreańskie a jedne rodzime, polskie. I wtedy mnie olśniło! Przecież to te polskie zdarły mi skórę z nosa, koreańskich jeszcze nie próbowałam. Więc padło na nie.


Co obiecuje nam producent? Proszę bardzo:

Płatki oczyszczające na nos to szybki i skuteczny sposób do usuwania zaskórników i zanieczyszczeń zatykających pory. Węgiel aktywny, działając jak gąbka, wchłania zanieczyszczenia. Olejek z mięty pieprzowej i ekstrakt oczaru wirginijskiego odświeżają i działają ściągająco. Efekt widoczny zaraz po usunięciu paska.

Opis wersji z węglem (Silky and Clear Nose Strip with Charcoal firmy Cettua; made in Korea).

Więc ja sobie wczoraj taki plasterek przykleiłam. Pamiętajcie, że paski takie przykleja się na MOKRY nos. Na opakowaniach często jest napisane, że jeśli pasek nie przylega do skóry to można go zmoczyć - ja jednak to odradzam, wtedy pasek jest bezużyteczny, klej zawarty w nim sztywnieje, pasek traci wszelkie swoje właściwości. Kiedy nos przed użyciem jest bardzo mokry, nie ma się czego obawiać ;)
Po naklejeniu paska odczekałam, jak grzeczna dziewczynka, 15 minut. Ściąganie go nie bolało, owszem - była to raczej nieprzyjemna operacja, ale na pewno nie tak bolesna jak, na przykład, woskowanie. No :D

Zdjęć paska nie wstawię, bo nie ma czego podziwiać ;) Ale mogę napisać, że to ustrojstwo jest skuteczne :) Ładnie oczyszczony nos, efekt raczej doraźny a nie długofalowy ale nie ma na co narzekać. By efekt trzymał się dłużej niż doba polecam, po ściągnięciu paska, położyć na nos jakąś maseczkę oczyszczającą - to przedłuży efekt czystego nosa o kilka dni :D

Skład:
PVP/VA Copolymer, Polyvinyl alcohol, Aqua, Propylene Glycol, Glycerin, Active Charcoal, Bentonite, Titanium Dioxide, Kaolin, Hamamelis Virginiana, Aloe Barbadensis, Dipotassium Glycyrrhizinate, Glyceryl Isostearate, Iron Oxide, Mentha Piperita Oil, Methylparaben

A teraz kilka słów o paskach Marion - te są agresywniejsze. Jak już pisałam po użyciu jednego paska mój nos był czerwony, pojawił się stan zapalny etc. Dlatego nie wspominam tego miło.

Producent:

Płatki wnikają głęboko w pory, dokładnie oczyszczając skórę z tłuszczu i zanieczyszczeń. Skutecznie usuwają istniejące wągry oraz zapobiegają powstawaniu nowych. Pozostawiając skórę czystą i doskonale gładką.


Skład:
Skład: PVP/VA Copolymer, Polyvinyl Alcohol, Aqua, Propylene Glycol, Glycerin, Bentonite, Kaolin, Hamamelis Virginiana Extract, Titanium Dioxide, Glyceryl Isostearate, Methylparaben 

Jeśli miałabym polecać to zdecydowanie te koreańskie. Zwłaszcza, że ich cena jest taka sama jak tych polskich (Cettua do kupienia w Douglasie za około 12 złotych/6szt a Marion w małych drogeriach w cenie około 3zł/1szt).


Podsumowując: fajny gadżet dla szukających sposobu na pozbycie się wrednych, zakichanych zaskórników. Zawsze to jakiś krok do przodu w walce z tym odwiecznym wrogiem kobiecych nosów...

13 komentarze:

Patsy pisze...

szukam ciągle czego takiego ;) może się skuszę ;D

Urban pisze...

Urban - zrodlo inspiracji LOL! Dobrze, ze tym razem Ci te pachy nie zrobily krzywdy :) A na tego Mariona sie zaczaje, jak bede po Twojej stronie kaluzy - obdzieranie sie ze skory to moja pasja :D

Lily pisze...

Żebyś potem nie kwikała z bólu i rozpaczy :P Poza paskami na nos są też takie na brodę i czoło (w Douglasach te koreańskie też takie są :D). Kiedy będziesz po tej stronie kałuży? ;>

Urban pisze...

Ja chce, ja chce !!! Nawet sie zastanawialam, czy sobie tych paskow na nos nie poprzyklejac w inne miejsca LOL :D

A za kaluze wybieram sie we wtorek ... Ale do Dojczlandu ... szczegoly w mailu :*

Lily pisze...

No to czekam na mejla w takim razie :D

Koklecik pisze...

Używałam takich pasków z firmy Nivea - spotkałam się z nimi tylko na allegro. Działają bardzo dobrze, jednak wystarczy przetrzymać je kilka minut za długo i ściąganie ich to horror.

xDOMINIKAx3 pisze...

Ja już chyba ze dwa lata walczę z wągrami. :( i niestety niezbyt skutecznie. :(((( te z Douglasa chyba sobie zakupię jak wykończę moje z Nivea. (jeśli Cię interesują na moim blogu jest recenzja, więc serdecznie zapraszam) :)
http://xdominikax3.blogspot.com/2010/11/kilka-sow-o-mojej-cerze-i-o-jej.html

Iwetto pisze...

Ja lubie paseczki z Beauty Formulas :) Odkryłam że lepiej wyciągają po użyciu szczoteczki do twarzy z Rossa niż po peelingu czy parówce XD Miałam wersję zwykłą, a jeszcze są dostępne z aktywnym węglem, ale jeszcze nie miałam przyjemności ;)
Buziaki :*

cammie pisze...

Iwetto, a gdzie je kupujesz?

Lily, dzięki za rekomendację Urban Warrior, nie znałam wcześniej jej bloga.

Urban, uważaj, nadchodzę ;)))

Lily pisze...

Cammie BF jest w Superpharm :) I jeszcze takie paski ma w ofercie Essence w drugiej szafie :)

cammie pisze...

U mnie w mieście nie ma Superpharm :(
Druga szafa za to jest, poszukam.
Kiedyś dawno miałam paski Nivea, ale były zupełnie nieskuteczne.

agabil1 pisze...

miałam kiedyś z Rival De Loop :) i z Nivea
Musze wypróbować te koreańskie ( ciekawe czy na e-bay będzie taniej) póki co stosuję maseczkę żelatynowo-mlekową

Lily pisze...

Aga a jak ta maseczka ma działać? Przecież to wychodzi coś jak mleczna galaretka :D

Prześlij komentarz