poniedziałek, 27 września 2010

Choose to be me.

Tani zamiennik Charli i Catch Me In Your Net. Dziwny acz ładny kolor. Raz wygląda na niebieski, zaraz potem na zielony. I ten nieregularny brokat, który mieni się na złoto. Swego czasu nosiłam się z zamiarem kupna CMIYN, teraz cieszę się, że tego nie zrobiłam - Essence to naprawdę dobry zamiennik tego koloru :D
Nie jestem wielką fanką takich kolorów, ale muszę powiedzieć, że ten jest zaczepisty :D

Cheap dupe of Zoya's Charla and OPI's Catch Me In Your Net - Choose Me!. This is really nice color. It's blue and green and has a lot of irregular glitter. I'm glad that I didn't buy Zoya or OPI, Essence is a very, very good substitute :) 
You like it? I'm not a fan of this kind of colors but I must say, that this one is awesome :D




6 komentarze:

sabbatha pisze...

jak ja sie ciesze to nie masz pojecia :D

Lily pisze...

Fajny jest :D Ja sobie chyba zrobię zapasik :D

sabbatha pisze...

bez sensu zapas jak zoya 23 zl kosztuje :P

Lily pisze...

A ten 5,50 :P i za 15ml płacimy 16,50 :D Zresztą, ja Zoyi nie lubię :D

sabbatha pisze...

w sumie racja :D

Lily pisze...

:D

Prześlij komentarz