niedziela, 5 września 2010

Otagowana. Ponownie! :D

Za wyróżnienie mnie dziękuję Hexxanie :* I do dzieła :D

Zasady:
1. Napisz tytuły 10 ulubionych piosenek i podaj ich wykonawców.
2. Zaproś 5 - 10 osób do zabawy i powiadom je komentarzem.


Masakrycznie trudno wybrac mi tylko 10 piosenek. Ale jakoś się postaram. Mój gust muzyczny jest dość prosty, niewiele mi do szczęścia potrzeba :D

1. Everlasting Friend - Blue October
2. 18th Floor Balcony - Blue October (mogłabym się ograniczyć tylko do Octoberów jeśli chodzi o 10 piosenek; jeśli ich nie znacie - sprawdźcie koniecznie! :))
3. Against All Odds - Phil Collins
4. Almost Lover - A Fine Frenzy
5. Hedonism - Skank Anansie
6. Hit Me Baby One More Time - Travis (koniecznie, koniecznie musicie sprawdzić; tak, to cover piosenki Britney; ale jaki cover... pewna część garderoby po prostu spada :D)
7. Nobody Knows - Tony Rich Project (wiem, że to trochę obciachowy kawałek, ale jakoś jest ze mną od kilku lat ;))
8. Broken Hearted Girl - Beyonce (bo ja kocham Beyonce)
9. Fireflies - Owl City
10. Please Don't Stop The Rain - James Morrison

Kolejność piosenek 3-10 przypadkowa. 1 i 2 po prostu musiały być na szczycie :D

Ja zapraszam do zabawy:
Nolę
Zuzię
Sabbathę
Noska
Kamilę
Migdałkę
Taxi
Kasię

5 komentarze:

isa pisze...

Tagu tagu :)
http://kosmetyczkaisy.blogspot.com/2010/09/muzyczne-tagowanie.html

Moniak pisze...

Lili, muszę sprawdzić Twoje muzyczne typy :)

Unknown pisze...

Ooo.Dzieki za otagowanie, ja sie tym zajme jakos niedlugo, musze miec nastroj. :)

Lily pisze...

Monia Octoberów można szukać na blogu, niedawno się nimi zachwycałam :D

Isa dziękuję :*

Taxi koniecznie, jestem ciekawa czego słuchasz :D

Kasiuchetka pisze...

Dzięki :)

Prześlij komentarz