piątek, 10 września 2010

Denim Wanted! part one :D

Pierwsza partia zdjęć limitki Denim Wanted!. Szarak poszedł na pierwszy ogień - kocham szarości, nie dziwota, że akurat Fivepocket Grey jest moim pierwszym testowanym ;)
Piękny odcień kremowej szarości. Bardzo gęsty a więc i mocno kryjący (jedna warstwa jest wystarczająca by uzyskać równy, lśniący kolor bez prześwitów i smug). Aplikacja przyjemna, typowa dla Essence.
Cyknęłam też fotę Recycle i Fivepocket Grey - jak widać (starałam się, by było widać) FG jest delikatnie ciemniejszy niż Recycle. Jutro wrzucę porównanie napaznokciowe :)

Swaches, first part to be more specific, of Denim Wanted! limited edition. I chose grey one to be my first :D I love grey polishes, so Fivepocket Grey was the best option to tried first ;)
It's a beautiful shade of grey. FG is thick, super opaque (one coat is sufficient) and creamy. Application was good, Essence-like ;) It's a little darker than Recycle ChG (today a bottle comparison only, but maybe tomorrow I'll do some nails comparison, whatcha think? :))




6 komentarze:

Nola pisze...

Idę sobie wmawiać, że jak mam Recycle to już mi FG niepotrzebne :]

Zuzia pisze...

W sumie dobrze, że go nie wzięłam, bo mam Recycla:D

Anonimowy pisze...

O super, zastanawiałam się właśnie jak on się ma do recyckle :) BTW, widzisz w nim te zielone tony, o których pisały parokeetsy ?

Lily pisze...

Migdałko na mnie on czysty szary, bez zielonych tonów. Nie wiem, gdzie one są :D

Dziewczęta zobaczymy jutro, jak się ma FG do Recycle przy porównaniu paznokciowym :D

Moniak pisze...

Liluś, masz jedną warstwę na zdjęciu?

Lily pisze...

Jedną grubszą :))

Prześlij komentarz