czwartek, 30 września 2010

Let's ski.

Najbardziej wyczekiwany kolor z kolekcji szwajcarskiej. I chyba największe rozczarowanie ;) Bo on miał być bardziej zielony. A jest po prostu niebieski. Kiedy mam Ski Teala  solo na paznokciach, zielony nutek w nim brak. Dopiero w zestawieniu z typowo niebieskimi kolorami gdzieś tam ta zieleń z niego wychodzi.
Co nie zmienia faktu, że Ski Teal jest absolutnie przepiękny. Nie za ciemny, prawie ideał :D

Oh my. First of all - it's not a teal :( This is a blue shade with green undertones, definitely not a teal (teal, for me, is when you have blue and green in equally proportion, period :D).
Ski Teal We Drop is a pretty blue shade. Not too dark for me, almost perfect :) When you look on my nails you can't see this green tons.



6 komentarze:

TheOleskaaa pisze...

no to juz vhyba wiem na jaki kolor bede polowac:D idelany taki wlasnie chce, a dzieki Tobie sie upewnilam. No to teraz czeka mnie mozolne oszczedzanie.... gdzie najlrepiej byloby go kupic? jak myslisz?

Lily pisze...

O polskie sklepy chodzi? Bo jeśli tak, to najtaniej wychodzi na Victoria's Beauty, ale po doliczeniu kosztów wysyłki bedzie ponad 40 złotych. W Nail barach lakiery są po 45, więc to wychodzi prawie tak samo jak na VB, tylko na przesyłkę czekać nie trzeba :D

Kamila JK pisze...

Ufff i dobrze, że ta zielona nuta nie jest tak widoczna :p Juz nie mogę się go doczekać :D

(w komentarzu pod postem z Underwater napisałam na jakie lakiery czekam)

TheOleskaaa pisze...

W sumie to wszystko jedno:) moga byc tez zagraniczne sklepy ionterenetowe - odkad dorobilam sie paypala i nauczyłąm go obsługiwac zakupy nie maja granic hihi:P

Lily pisze...

No to może poluj na jebaju albo TransDesign (przy dziewięciu lakierach koszt wysyłki to 18$, więc plus 2$ do lakieru, znaleźć kilka chętnych i zrobić zamówienie :D).

MizzVintage pisze...

Bardzo mi się ten kolor podoba, płynie do mnie z USA, mam nadzieję, że już niedługo dobije do portu:D

Prześlij komentarz