sobota, 11 września 2010

Instyle Coral.

Instyle Coral specjalnie dla Moni :D
Dziwna rzecz - pamiętam ten kolor jako jasny, brzoskwiniowy, bardzo delikatny odcień. A teraz jest to pomarańcz,  w żadnym wypadku nie przypomina tego koloru, który miałam na paznokciach kilka miesięcy temu.
Jak widać jest to pomarańcz z delikatną, ledwo widoczną koralową nutą. Nie podoba mi się. Kolor jest na moich paznokciach bardzo intensywny i bardzo pomarańczowy.
Poza tym aplikacja była z lekka tragiczna. Lakier potwornie smuży, i jakoś nie jestem przekonana do pędzelka. IMO jest zbyt miękki, wolę sztywniejsze włosie.

Last time when I tried it it was such a lovely color. Very light peechy shade. Now it's not so pretty light orange. I don't like orange on my nails, they look ugly. Don't like it, period.
It has a hint of coral in itself, but it's an orange coral, not a red coral. Maybe my little sister will be satisfied with it.






3 komentarze:

Nola pisze...

Na zdjęciach wcale nie wygląda źle :)

Lily pisze...

Pomalowałam tylko 4 paznokcie do zdjęcia i patrzeć na nie nie mogłam :D Pomarańcze nie dla mnie, choćby jak delikatne i ładne były :/

Moniak pisze...

Dziękuję :*
Hmmm, skoro mówisz że on pomarańczowy i jaskrawy to odpuszczę sobie. Ja też myślałam że to jasna delikatna brzoskwinka :)

Prześlij komentarz